Istun junas ja saan kerrankin jotain aikaseks. Ja joojoo Kaitsulle, mä alan lukeen ihan just. Pitää tämä päivä viel rustata. (Matkin Mariaa..) Ajattelin et tätä olis kiva lukea sit jälkeenpäin kun palaan ensi syksynä Suomeen.

No, kunnon aamupalan jälkeen jakso hyvin juosta 20kg ylimäärästä selässä. Ehdin sentään juna lipun ostaa sisältä. Mut hetken panikoin junas, et olenkohan mä oikeassa?!?

Lahjan sujauttaminen *Jannelle* ei sujunut niin coolisti kun olin ajatellu. Mut ainakaan se ei unohtunu. Ja toivotaan että *Janne* tajuaa sen merkityksen, minulle. Tai sitten ei. Vaik olo onki haikee niin ainakaan ei erota riidois. Mut siinä tytös on vaan jotain. Muut ei ehkä sitä tajua, mut Maria varmaan, jos sanon et siinä on luonnetta ;)

Nyt matkaan kohti Tamperetta Arnon luo. Ihana mitä se sano meses miulle minun Saksaan muuttamisesta. Ihana kun tuommosiiki miehen alkui on viel olemas. Kiitos myös kahdelle kirjeen kirjoittajalle. *Jannelle* ja upseeri kokelaalle J En unoha. Harmi et molempien kohal koira ehti ensi. Sanotaan vaan näin et suklaa oli hyvää ja foliota paskottiin seuraavat kaks päivää x)

Miul onki hirmu ikävä minun ottopoikaa. Sekä miun ja Marian kotia. Pitkästä aikaa miul on koti ja nyt siitäki pitää luopua, ainakin toistaseks. Mut lähen toteuttaan suurempaa unelmaani ulkomaille!! Avoimin mielin ja pienessä hysteriassa kohti uutta. Hiton UUTTA!! Nyt nähdään onko kielten opiskelusta ollu mitään hyötyä. Että terkut opeille!!

Viel olis 6h matka Treelle. Galenoksen luku suju hyvin. Oon hyppiny parin vaikeamman kaava osion yli ja keskityn niihin sit kun olen saanut ensin kokonaiskuvan muusta kirjasta. Joudun kyl raahaan vinon pinon fysiikan ja kemian kirjoi saksaan mukaan... Jos laukkuun mahtuu. Mut se nährää sit.

Ja me nährään Tampereel!! Saa immeiset ottaa yhteyttä!!!

Netti ei nyt pelaa joten copy pastetan näitä nettiin kun ehdin. Jos ehrin.. muistan... viitsin... kehtaan.. Miten sen nyt ottaa J Rustaan näitä samoi juttui vihkoon joten joka päivältä on kaksi versioo.. Kumpikin jakautunut persoona kertoo omansa :P

 

Iiks!! Rovaniemen asemal näin julkkiksii!! Se oli joku näyttelijä/ohjaaja mies. Mut kuten Betsu tietää, mie en tiedä kuka :)

 

Mietin kovasti lukeeko tätä kukaan. Conania kopioiden voisin alkaa haukkua kaikkia tuttuja ja vihapostista sitten selviäisi kuka on lukenu :)

Galenoksesta luettu korvan toimintaa ja potilaan kohtaamista urkittu lopusta :)

Matka jatkuu..

 

Tampereella vastassa orotteliki jo Arnoska. Puhuin kuulemma ekat 3min ihan omiani kunnes savon murre jäi taakse. Halusin kävellä Arnon luo ja muistin niin matkan olevan vaan joku 1km mut se olikin sit melki 3km. Minul nilkka rikki ja Arno joutu kantaa minun himo laukkuu.

No päästiin perille ja käytiin kaupas. Illal katottiin sit Despicable me ja HYVÄ OLI!!